Pagina's

Vogels-spits Verheydt met hamstringblessure naar de kant

Thomas Verheydt was de afgelopen wedstrijden voor IJsselmeervogels vaak de man die de beslissing bracht, maar afgelopen zaterdag tegen Spakenburg lukte hem dit niet. De aanvaller verliet dan ook vroegtijdig het veld.

"Ik heb vandaag zeventig minuten gespeeld. In de warming up schoot het in mijn hamstring," aldus Verheydt in AD Amersfoortse Courant. "We hebben nog overlegd: wel of niet beginnen. Ik wilde zo graag, want deze wedstrijd wil niemand missen."

Verheydt begon daardoor gewoon in de basis, maar had dit misschien beter niet kunnen doen. "Het voelde niet echt lekker. Het is denk ik een gevolg van een goede, maar zware week. Toch overbelasting denk ik." Het is nog niet bekend of de blessure zo ernstig is dat Verheydt het duel met Katwijk, van aanstaande zaterdag, moet gaan missen.

Over de wedstrijd zelf is Verheydt duidelijk. "De beste heeft gewonnen? Ik zie het helemaal niet zo. De tweede helft dicteerden wij en hadden we de kans op de gelijkmaker. Marc Langeveld had moeten scoren."