Pagina's

GVVV-aanvaller Snijders ontmoet oude club IJsselmeervogels

GVVV neemt het na twee nederlagen op rij thuis op tegen koploper IJsselmeervogels. Voor Joey Snijders een weerzien met de club waar hij vorig seizoen nog onder contract stond.

"In de winterstop van vorig seizoen waren de beloftes door IJsselmeervogels nog steeds niet nagekomen," aldus Snijders in AD Amersfoortse Courant. "Het leek mij daarom het beste om weer terug te keren naar GVVV. De terugkeer is succesvol te noemen. Met zes doelpunten en acht assists is Snijders één van de belangrijke mannen binnen de selectie van de Veenendaalse topklasser.

"Ik koester geen rancune tegen IJsselmeervogels, want met de mensen bij de club heb ik nooit een probleem gehad. De wedstrijd van morgen zie ik daardoor als een uitdaging. Als ik slecht speel zullen ze bij de Vogels namelijk blij zijn dat ik weg ben, haha. Voor verwensingen naar mijn hoofd ben ik niet bang."

Voor GVVV is een overwinning morgen noodzakelijk. "We moeten van IJsselmeervogels winnen om de aansluiting te houden." Het duel tussen GVVV en IJsselmeervogels begint morgen om 14.30 op de blauwe zijde van Sportpark Panhuis in Veenendaal.