Pagina's

Kerem Yilmaz baalt van afscheid bij Barendrecht

Kerem Yilmaz heeft afscheid moeten nemen als voetballer. De middenvelder van Barendrecht heeft teveel last van de naweeën van een mislukte buikoperatie.

"Ik heb zo veel pijn na een wedstrijd," aldus Yilmaz in het AD. "Daar baal ik zeker van, zeker met zo'n goede en gedreven trainer." Yilmaz doelt op Jack van den Berg, die de middenvelder na drie jaar DOTO naar Barendrecht haalde. Daarvoor speelde Yilmaz onder andere voor Sparta. In zijn tijd bij Barendrecht maakte hij veel indruk.

"Tot mijn buikwandblessure heb ik het top gehad bij Barendrecht. Die club heeft het goed voor elkaar, alles wordt voor je geregeld. Ik heb veel te weinig kunnen spelen en dat doet me echt zeer. Het liefst zou ik nu nog spelen, maar dat kan dus niet."

Yilmaz kwam in de Topklasse Zaterdag tot 23 duels, waarin hij twee keer scoorde. Zijn laatste competitiewedstrijd was op 2 februari van dit jaar tegen Genemuiden.