Pagina's

Denis Mahmudov: "Het liefst nu al naar PEC Zwolle"

Excelsior'31-aanvaller heeft de afgelopen weken viermaal meegetraind bij eredivisionist PEC Zwolle. Hij liet daarbij zo'n goede indruk achter dat PEC Zwolle hem het liefst in de winterstop al naar de Eredivisie haalt. Mochten de clubs er nog niet uitkomen, zal Mahmudov na het huidige seizoen de overstap maken.

"Trainer Ron Jans had al beelden van mij gezien," aldus Mahmudov tegenover Excelsior'31 TV. "Daarnaast waren scouts bij wedstrijden van Excelsior'31 komen kijken. Ze waren tevreden, waardoor ik op stage mocht komen. Nu de stage is afgelopen willen ze me graag overnemen."

Mahmudov kwam dit seizoen al vijftien keer tot scoren voor de Topklasser. Het zal daardoor een groot gemis zijn, mocht de aanvaller al in de winterstop vertrekken. "Ik ga er het liefst morgen al heen. Excelsior'31 wil het liefst dat ik in de zomer overstap, maar ik niet." De aanvaller geeft aan dat het voor hem qua leeftijd belangrijk is om zo snel mogelijk de overstap te maken.

Aanstaande zaterdag speelt Mahmudov nog gewoon mee bij Excelsior'31. De Rijssenaren gaan dan op bezoek bij koploper Kozakken Boys.