Pagina's

Vogel Kurbegovic mist mogelijk derby tegen Spakenburg

Aanstaande zaterdag staat de derby tussen IJsselmeervogels en Spakenburg op het programma. Een speler die mogelijk niet op het veld aan de rode kant van De Westmaat staat, is Selmo Kurbegovic. In de wedstrijd tegen Scheveningen kreeg de aanvaller alweer zijn vierde gele kaart, wat hem een wedstrijd schorsing oplevert.

"Ik wist dat ik op scherp stond, maar toch krijg ik weer een gele kaart," aldus Kurbegovic tegenover IJsselmeervogels TV. "Misschien is het iets wat in de manier van spelen van een temperamentvolle voetballer zit."

Wanneer de schorsing op tijd binnenkomt zal Kurbegovic deze dinsdagavond al uit kunnen zitten in het KNVB Beker-duel tegen FC Emmen. "Als ik moet kiezen speel ik liever de derby tegen Spakenburg, dan de wedstrijd tegen FC Emmen. De ambiance van de derby is iets wat ik op het veld mee wil maken."

IJsselmeervogels won de wedstrijd tegen Scheveningen met 0-2, door onder meer een doelpunt van Selmo Kurbegovic.