Pagina's

Yildirim: "Kozakken Boys geeft mij een warm gevoel"

Ismail Yildirim maakte deze week bekend dat hij ook volgend seizoen voor Kozakken Boys uitkomt. De oud-speler van Oranje Wit, had ook de mogelijkheid om te vertrekken naar Spakenburg, maar zag hier, ondanks een financieel vele malen betere aanbieding, vanaf.

"Kozakken Boys geeft mij een warm gevoel," aldus Yildirim tegenover Kozakken Boys TV. "De supporters zijn één van de redenen dat ik hier ben gebleven. Daarnaast studeer ik nog, waardoor ik vaak laat thuis ben. Het is dan niet te doen om op tijd in Spakenburg te zijn voor een training. Ook mijn vader is blij dat ik bij Kozakken Boys blijf. Hij komt hier graag, en heeft hier ook dat warme gevoel. Bij Spakenburg wist hij niet wat hij kon verwachten."

Technisch directeur Kees Spaan gaf aan Yildirim aan dat hij geen stappen zijwaarts moest maken, maar juist vooruit. "Spakenburg was in principe sportief een stap achteruit geweest, wij staan er beter voor dan zij. Ik wil alleen in Werkendam vertrekken, als er een betaald voetbalclub voor me komt."