Pagina's

Van der Vijver jaar langer in Rijnsburg

Danny van der Vijver heeft voor een jaar bijgetekend bij Rijnsburgse Boys. Van der Vijver begint daardoor volgend seizoen aan zijn dertiende seizoen in de hoofdmacht van Rijnsburgse Boys. Vorig seizoen was Van der Vijver van plan om te vertrekken omdat het plezier weg was bij hem. Uiteindelijk kwam hij terug op deze beslissing.

"Ik ben achteraf heel blij met dat besluit," aldus Van der Vijver op de site van Rijnsburgse Boys. "Ik heb er absoluut geen spijt van gekregen. Ik ben erg blij met de verlenging. Ik heb gekozen voor één jaar, want ik ben op m'n dertigste toch wel een dagje ouder als voetballer. Bovendien sta ik elke ochtend vroeg op en ik heb een fantastische kleine, die ook de nodige aandacht vraagt. Ik wil het daarom per seizoen bekijken."

Van der Vijver heeft nog twee doelpunten nodig om tot de tien meest scorende Uien te gaan behoren. "Mijn verwachtingen voor de toekomst zijn goed. Natuurlijk is onze huidige positie niet zoals het hoort, maar we gaan naar mijn gevoel steeds beter voetballen. Ik verwacht dat het grootste deel van de selectie voor volgend seizoen kunnen behouden."