Pagina's

Gwaeron Stout hoopt ook volgend seizoen bij Kozakken Boys te spelen

Gwaeron Stout heeft zijn basisplaats weer terug bij Kozakken Boys. De talentvolle middenvelder speelde een uitstekende wedstrijd tegen Barendrecht en kon tegen Noordwijk ook op een goede wedstrijd terugkijken.

"Het is voor mij belangrijk dat ik dit doortrek," aldus Stout tegenover Kozakken Boys TV, "Ik moet niet verslappen, maar deze lijn vasthouden richting de volgende weken. Omdat Danny Buijs tegen HHC Hardenberg geschorst is, lijkt de basisplaats voor Stout aanstaande zaterdag ook een zekerheid.

Binnen Kozakken Boys verwacht men dat Stout volgend seizoen een volwaardige basisspeler zal zijn. Beide partijen hebben dan ook de intentie om het contract van de middenvelder te verlengen. "Ik zou graag willen blijven, de club wil dat denk ik ook. Dus we gaan er wel uitkomen."