Pagina's

Martha: "Ik ben geslachtofferd door Corneille"

Benjamin Martha komt volgend seizoen uit voor Hoofdklasser RVVV. De aanvaller is blij dat hij bij een nieuwe club kan beginnen, na het voor hem verloren seizoen bij Kozakken Boys.

"Normaal gesproken had ik dit seizoen ook al op twaalf of dertien treffers gestaan," aldus Martha in AD Rivierenland. "Maar ik ben het slachtoffer geworden van het gemor van een aantal oudere spelers. We begonnen het seizoen met twee spitsen, maar bepaalde jongens zijn gaan klagen over het systeem. De trainer heeft zijn oren laten hangen naar deze spelers en is overgestapt op drie spitsen. Dat heeft mij mijn plek gekost. Ik vind dat trainer Corneille mij in de steek heeft gelaten, want hij heeft mij aan de kant gezet, terwijl ik aan de verwachtingen voldeed."

Dogan Corneille begon dit seizoen met twee spitsen, maar schakelde na de verloren wedstrijd bij Ter Leede over op drie spitsen. Inmiddels staan de Werkendammers met het vertrouwde systeem op de eerste plaats in de Topklasse Zaterdag.