Pagina's

Corneille wil Kozakken Boys verlaten met titel

Donderdagavond werd bekend dat Dogan Corneille volgend seizoen trainer wordt bij IJsselmeervogels. De huidige trainer van Kozakken Boys wil Werkendam verlaten met het kampioenschap in de Topklasse Zaterdag op zak.

"Dat zou ik heel graag willen," aldus Corneille tegenover Regio-Voetbal. "Het wordt een hele lange en moeilijke weg, maar als het ff kan: heel graag. Ik ben Kozakken Boys ook heel dankbaar dat ik daar de kans heb gekregen om met een Topklasser te werken. Daardoor heb ik nu ook deze kans bij IJsselmeervogels gekregen. Bij Kozakken Boys hebben ze er begrip voor. Ze hebben mij succes gewenst, ook voor volgend seizoen. Dat waardeer ik."

Corneille was in het verleden ook als speler actief bij IJsselmeervogels. Hij hoefde daarom niet lang na te denken toen IJsselmeervogels zich bij hem melde. "IJsselmeervogels is natuurlijk de mooiste club in het amateurvoetbal in Nederland. Dat is voor niemand een geheim. Het is het hoogst haalbare."