Pagina's

Romano de Jonge verlengt bij Katwijk

Katwijk heeft het contract met Romano de Jonge verlengt. De oud-speler van Young Boys en Jong Volendam is ook volgend seizoen actief op sportpark De Krom in Katwijk. Hij is daarbij niet bang om dan in de Hoofdklasse te moeten spelen.

"Als team hebben wij kwaliteiten genoeg om ons te handhaven. Ik ben er van overtuigd dat wij ons de de tweede seizoenshelft gaan herpakken en ons terugknokken naar de middenmoot," aldus De Jonge op de website van Katwijk. "Als ik mijn minuten blijf maken en beter word, dan hoop ik volgend seizoen een vaste waarde te worden in het team, waar niemand meer om heen kan."

Voor De Jonge was de keuze voor een langer verblijf bij de oranjehemden niet moeilijk. "Het voelt als thuis. De mensen om je heen, alles wordt goed geregeld. En ik maak hier dingen mee, die ik nooit eerder heb mee gemaakt en dan heb ik het met name over de supporters. Dat er elke week zo veel mensen langs de lijn staan om ons aan te moedigen, uit en thuis. Dat geeft als speler een goed gevoel en ik denk niet dat je dit snel me zult maken bij een andere club."