Pagina's

GVVV-er Van Meegdenburg twijfelt over toekomst

Voor Dennis van Meegdenburg is het nog niet zeker of hij ook volgend seizoen actief zal zijn op het hoogste amateurniveau. De 39-jarige spits van GVVV twijfelt of hij er nog een seizoen aan vast moet plakken bij de Veenendaalse Topklasser.

"Ik heb inmiddels drie kinderen die bij GVVV voetballen," aldus Van Meegdenburg tegenover de Veenendaalse Krant. "Twee daarvan gaan volgend jaar naar de selectie en daar wil ik graag bij zijn. De jeugd van mijn kinderen kan je niet overdoen en dat realiseer ik me. Mijn vader komt bij mij elke thuis- en uitwedstrijd kijken, dus ik weet uit ervaring hoe prettig dat is. Dit wil ik mijn kinderen ook wekelijks kunnen bieden.”

Voor Van Meegdenburg staan er dit seizoen nog twee mijlpalen voor de deur. De spits heeft nog maar één doelpunt nodig om aan de honderd goals voor GVVV te komen. Wanneer hij vanaf april scoort voor GVVV kroont hij zich tevens tot de oudste doelpuntenmaker in de Topklasse Zaterdag.

"Nu ben ik nog de spits die op zijn 39e nog fit op het veld rondloopt en regelmatig een bal erin schiet. Als ik volgend seizoen nog voetbal en mensen merken aan mijn spel dat ik wat ouder ben, blijft die herinnering hangen. Mijn vader zegt dan ook; het maakt niet uit welke keuze je maakt, als je maar zorgt dat je door de voordeur naar buiten kan.”

GVVV speelt zaterdag een thuisduel tegen Ter Leede, nadat het afgelopen week met 1-1 gelijkspeelde tegen HHC Hardenberg.