Pagina's

Raily Ignacio tot 2016 bij Rijnsburgse Boys

Raily Ignacio speelt ook de komende twee seizoenen bij Rijnsburgse Boys. De spits, die deze zomer overkwam van Spakenburg, scoorde inmiddels al dertien keer tijdens het huidige seizoen in de Topklasse Zaterdag. Een van de doelpunten was tegen zijn oude club Spakenburg, waar hij op een onprettige manier vertrok.

“De club deed als eerste het voorstel om twee seizoenen te verlengen, aldus Ignacio op de website van Rijnsburgse Boys. "Maar het voelde voor mij ook direct goed en ik wilde het ook graag. Het draait allemaal om de prestatie op het veld en dat gaat nu heel goed. Het gaat voor mij om goals voor het team en die maak ik hier. De spelersgroep is fijn om mee samen te werken, lekker relaxed en chill zijn die gasten. Ook met de trainer kan ik het prima vinden, hij begrijpt me goed. Maar de samenwerking met de rest van de staf gaat ook prima, ik ben niet hoger of groter dan het team, ik voel me één geheel met de anderen. Natuurlijk moeten we wél hoger op de ranglijst komen, want in dit team zitten hele goede voetballers”.

Aankomende zaterdag keert Ignacio weer terug in Spakenburg. Tegenstander die dag is IJsselmeervogels, de buurman van zijn oude club Spakenburg.