Pagina's

Pollemans hoopt te mogen blijven bij Kozakken Boys

Wesley Pollemans vertrekt aankomende zaterdag niet met de selectie van Kozakken Boys richting Turkije voor een trainingskamp. Net als de andere geblesseerden Koen van Boxtel en Mohammed Hammouti blijft de verdediger achter in Nederland. Ook Arif Irilmazbilek, Danny Buijs en Theo Lucius zullen het trainingskamp links laten liggen.

Pollemans is op dit moment druk bezig met revalideren, nadat hij op 28 oktober werd geopereerd aan zijn knie. In april hoopt hij weer wedstrijdfit te zijn. "Het gaat goed," aldus Pollemans in AD Rivierenland. "Na zes weken mocht ik de knie licht belasten. Ik werk drie tot vier keer per week aan mijn herstel, waarbij ik voorzichtig moet zijn. Voor het herstel van het kraakbeen staat vier tot zes maanden."

Het contract van Pollemans bij de Werkendammers loopt aan het eind van het seizoen af. Pollemans hoopt echter ook volgend seizoen op De Zwaaier actief te zijn. "Alle leuke dingen gaan nu aan mij voorbij. Voor een speler met een zware blessure is het maar de vraag hoe de club er straks mee omgaat. Het liefst blijf ik, maar als de club het niet aandurft kan ik dat ook begrijpen. Ik zou het wel erg jammer vinden als ik weg moet."