Pagina's

Roel de Goede in top 3 bij FC Lisse

Roel de Goede speelde afgelopen zaterdag tegen Noordwijk zijn 190e wedstrijd voor FC Lisse. Hij is hiermee de top 3 binnengedrongen van spelers met meeste duels binnen FC Lisse. Hij deelt de derde plaats nog met René van Wieringen en René van Ras, maar hier kan aankomende zaterdag tegen HHC Hardenberg al verandering in komen.

Daarna is zijn volgende doel de nummer twee, Ralph Polman, die tot 241 duels kwam voor FC Lisse. Nummer één in de ranglijst is Leon van der Zwet, die in totaal 267 competitiewedstrijden speelde voor FC Lisse.

Roel de Goede wordt ook wel 'Mister FC Lisse' genoemd. Hij is inmiddels met zijn twaalfde seizoen in Lisse bezig. Op de site van FC Lisse geeft hij aan waarom hij zo lang is blijven hangen. "FC Lisse is echt mijn cluppie geworden. Als je zolang bij de club zit ken je natuurlijk veel mensen binnen de club. Bij Lisse is het altijd gezellig, zeker de derde helft! Toen ik pas bij de club zat voelde ik me snel op mijn gemak, de mensen zijn erg betrokken. Als nieuwe speler voel je je denk snel thuis bij de club, het is een warme club. Lisse heeft natuurlijk een grote groep vrijwilligers die ervoor zorgen dat alles goed geregeld is en er iedere zaterdag en zondag honderden spelers kunnen voetballen. Daar kun je dus alleen maar trots op zijn!"

De Goede speelde dit seizoen alle vier de wedstrijden in de Topklasse Zaterdag volledig mee.