Pagina's

Kozak Yildirim in bloedvorm

Waar ze bij Excelsior'31 Denis Mahmudov op de zijkant hebben, loopt er in Werkendam Ismail Yildirim op de vleugel.

Enig verschil tussen de spelers is dat Mahmudov er al 8 heeft gescoord en Yildirim zaterdag zijn eerste scoorde. Toch is de waarde van Yildirim voor Kozakken Boys net zo groot. De rappe buitenspeler is elke wedstrijd weer gevaarlijk en tot nu toe ook bepalend met assists en een doelpunt. In AD Rivierenland zegt hij hierover: "Het gaat supergoed. Ik voel me veel fitter en sterker dan voorheen en heb nu al zin in de wedstrijd van zaterdag tegen HHC Hardenberg."

Opvallend was het dan ook dat Yildirim afgelopen zaterdag op de bank begon tegen Noordwijk. "Ik zat voor mijn studie op Ameland. Heen en weer reizen was niet te doen, waardoor ik in overleg met de trainer heb besloten niet te trainen. Gevolg daarvan was wel dat ik op de bank moest starten."

Na een uur spelen kwam Yildirim in het veld voor Basoski. Dankzij een mooi schot, met de buitenkant van de voet, bracht de aanvaller de eindstand op 0-3 in het voordeel van de Werkendammers.