Pagina's

Spakenburger Pinarci schendt afspraak

Hayri Pinarci heeft een afspraak geschonden bij zijn club Spakenburg. In het contract met alle spelers is aangegeven dat zij naast hun activiteiten bij Spakenburg, niet ook nog eens in de zaal mogen spelen.

"Met het oog op de arbeid-rust verhouding vind ik het onverstandig," aldus Spakenburg-trainer Twisker in AD Amersfoortse Courant. Pinarci blijkt echter ook wel eens mee te doen bij zaalvoetbaltopklasser Annour uit Amersfoort. "Het is een vriendenteam. Ik doe alleen mee als ik me goed voel. Ik hou rekening met mijn lichaam."

Twisker is echter niet blij met de nevenactiviteiten van Pinarci. "Als het zo is ben ik daar niet blij mee. Het is een disciplinekwestie. Als het zo is spreek ik hem er op aan, maar ik wil er geen enorme kwestie van maken. Het is geen misdaad."

Pinarci begrijpt zijn trainer wel. "Ja als ik de trainer was had ik er ook wat van gezegd. Maar ik doe het alleen voor mijn plezier. Spakenburg staat echt op nummer één."