Pagina's

Arif Irilmazbilek (Kozakken Boys) wil niks van mindere periode weten

Afgelopen zaterdag stond de kraker tussen Kozakken Boys en IJsselmeervogels op het programma. Na negentig minuten spectaculair voetbal was de uitslag 3-3. Twee doelpunten aan Werkendamse zijde kwamen op naam van Arif Irilmazbilek, die sinds de wedstrijd tegen GVVV niet meer scoorde in competitieverband.

"Dat ik een mindere periode heb gehad is onzin," aldus Arif Irilmazbilek in AD Rivierenland. "Na mijn vele goals bij mijn debuut in de Topklasse, krijg ik dit seizoen vaak een dubbele dekking. Ik heb daarbij wat last van een knie, maar ik bij mij door de pijn heen."

Voor Kozakken Boys staan er tot aan de winterstop nog twee thuiswedstrijden op het programma. Aanstaande zaterdag komt Rijnsburgse Boys naar de Zwaaier, terwijl de dinsdag erna Real Lunet wacht in het kader van de districtsbeker. "Na volgende week pak ik rust en kan de knie herstellen."