Pagina's

Arjan Kok verlengt bij Excelsior'31

Arjan Kok gaat vanaf de zomer van 2014 aan zijn zesde seizoen bij Excelsior'31 beginnen. De doelman, die tevens aanvoerder is van de Rijssenaren heeft zijn contract met twee jaar verlengd. Kok en Excelsior'31 zijn daarnaast een optie overeengekomen voor een derde jaar.

"Ik ben er bijzonder blij mee," aldus Kok op de site van Excelsior'31. "Ik speel al vijf seizoenen bij een prachtige club die uitkomt op het hoogste amateurniveau. Ik heb bij Excelsior'31 alles wat ik me als voetballer kan wensen. Ik heb een basisplaats, ben aanvoerder en heb het bijzonder naar mijn zin. Ik hoef nergens naartoe. We waren er daarom ook snel uit."

Kok is de eerste speler bij Excelsior'31 die zijn contract verlengd. Van de huidige groep zal Denis Mahmudov in ieder geval vertrekken. Trainer Hans van Dijkhuizen zal Excelsior'31 ook aan het eind van het seizoen verlaten. Zijn vervanger is Roeland ten Berge.