Pagina's

Koemans twee seizoenen langer bij Rijnsburgse Boys

Jeffrey Koemans en Rijnsburgse Boys hebben besloten om twee seizoenen langer met elkaar in zee te gaan. Koemans is met zijn eerste seizoen op De Middelmors bezig en kwam tot nu toe in veertien Topklasse-duels in actie. De 24-jarige aanvaller wist hierin tweemaal het net te vinden. Koemans kwam deze zomer over van Noordwijk, waar hij in twee seizoenen tot vijftien duels in de Topklasse Zaterdag kwam.

“Ik heb het bij Rijnsburg erg naar mijn zin," aldus Koemans op de site van Rijnsburgse Boys." "En ik heb hier natuurlijk mijn voetbalverleden in de jeugd. Ik heb echt het gevoel dat ik op het ouwe nest ben teruggekeerd. De laatste weken gaat het ook steeds beter! Ik word nog steeds fitter, ik kom beter in m’n spel. Het ging in het begin al aardig, maar ik maak nu meer acties, ben aanvallender en ik scoor. Recentelijk maken we ook meer wisselingen tussen links en rechts voorin en dat geeft meer dreiging en afwisseling. Het is voor mij erg goed in Rijnsburg te voetballen."

Rijnsburgse Boys won afgelopen zaterdag met 3-2 van HHC Hardenberg en speelt aanstaande zaterdag het inhaalduel tegen Barendrecht.