Pagina's

Door blessures geplaagde Sanches Silva hoopt op langer verblijf bij Barendrecht

Donaldo Sanches Silva is niet veel bespaard gebleven sinds zijn komst bij Barendrecht. De aanvaller is in het halfjaar bij de Topklasser van de ene naar de andere blessure gegaan.

"Binnenband, kuitbeen, scheenbeen en enkel," aldus Sanches Silva in het AD. "Dat is dus knap waardeloos allemaal. Ik heb nog geen seconde kunnen laten zien wat ik kan. Maar ik heb het wel naar mijn zin bij Barendrecht. We hebben een hele leuke spelersgroep."

Sanches Silva zijn contract bij Barendrecht loopt aan het einde van het seizoen af. Ondanks dat hij nog niet veel heeft kunnen spelen hoopt hij op een langer verblijf op Sportpark De Bongerd. "Als het aan mij ligt blijf ik hier spelen. Ik richt mijn pijlen sowieso op volgend seizoen, bij welke club het dan ook is."