Pagina's

Wever van Excelsior Maassluis naar Smitshoek

Sten Wever vertrekt aan het eind van het seizoen bij Excelsior Maassluis. Wever zal vanaf volgend seizoen voor het Barendrechtse Smitshoek gaan spelen, wat uitkomt in de Hoofdklasse B.

"Ik begon dit seizoen bij Excelsior Maassluis als basisspeler," aldus Wever in het AD. "Ik heb vervolgens aangegeven dat ik liever centraal speel en ben na drie duels, waarin we zeven punten pakten, mijn plek in het elftal kwijtgeraakt. Of dit de reden was, weet ik eigenlijk nog steeds niet. Op 23-jarige leeftijd kan ik mij alleen verder ontwikkelen wanneer ik basisspeler ben. Ik wil niet weer een seizoen van net wel, net niet."

Wever kwam dit seizoen tot vijftien wedstrijden in de Topklasse Zaterdag, waarin hij éénmaal scoorde. Aanstaande zaterdag speelt Excelsior Maassluis een thuiswedstrijd tegen Kozakken Boys.