Pagina's

Niels Vonk (Excelsior Maassluis): "Schrijf Niels Vonk nooit af"

Excelsior Maassluis won afgelopen zaterdag ruim van Excelsior'31. Driemaal was het Niels Vonk die met zijn hoofd voor een treffer zorgde. Ondanks dat hij niet verzekerd is van een basisplaats geniet de spits nog steeds bij Excelsior Maassluis."

"Ik weet dat Kevin Vink de eerste spits is," aldus Vonk in het AD. "Maar als hij dan niet meedoet en ik kan het zo invullen, dan is dat toch voor iedereen het beste?" Schrijf Niels Vonk nooit af. Ik train vanuit mijn hart en accepteer dan de keuzes die gemaakt worden en als ik speel dan geef ik alles. Het is natuurlijk geweldig dat ik nu zo belangrijk ben. Kopballen zijn mijn specialiteit en dat heb ik weer eens kunnen laten zien."

Trainer Cesco Agterberg hoeft zich geen zorgen te maken dat hij volgend seizoen niet meer kan beschikken over Vonk. "Ik ga absoluut door, want Excelsior Maassluis en het spelletje zijn me nog altijd te lief."