Pagina's

Ramos: "Kwam er niet uit met Kozakken Boys"

Donderdag maakte Kozakken Boys bekend dat Carlos Ramos volgend seizoen niet meer voor de Werkendamse Topklasser uit zou komen. In AD Rivierenland geeft de verdedigende middenvelder aan waarom hij tot dit besluit is gekomen.

"Vanwege veranderende persoonlijke omstandigheden wilde ik graag een kleine opwaardering van mijn contract. Daar is bij de club geen ruimte voor, dus kwamen we er niet uit. Jammer, want ik heb het verder prima naar mijn zin." Ramos staat onder andere in de belangstelling van ASWH uit Hendrik-Ido-Ambacht, dat momenteel tweede staat in de Zaterdag Hoofdklasse B. "Ik wacht af met welk verhaal zij gaan komen. Meerdere clubs hebben interesse getoond, maar ik ben nog met niemand rond."

Kozakken Boys neemt het zaterdag op tegen Scheveningen. Na twee verloren duels op rij is winst noodzakelijk voor de Werkendammers om mee te blijven doen om het kampioenschap. Danny Buijs en Ismail Yildirim zijn naar alle waarschijnlijkheid beiden inzetbaar voor trainer Dogan Corneille.