Pagina's

Van den Boogaart blijft bij Rijnsburgse Boys

Mark van den Boogaart zal ook volgend seizoen uitkomen voor Rijnsburgse Boys. De middenvelder is op dit moment met zijn tweede seizoen op De Middelmors bezig. Van den Boogaart speelde eerder voor onder meer Feyenoord, Real Murcia en Barendrecht.

“Ik wil graag bij Rijnsburgse Boys blijven," aldus Van den Boogaart op de clubwebsite. "Want ik geloof erin dat we als team nog stappen kunnen maken en sportief betere resultaten kunnen bereiken. We zitten de laatste weken in een positieve ‘vibe’, ondanks de tegenvaller tegen IJsselmeervogels. Er zit veel potentie in de toekomst, als ik zie hoe de club zich verder ontwikkelt en wie er allemaal al zijn vastgelegd voor volgend seizoen. Dit jaar is de groep flink anders van samenstelling dan in mijn eerste seizoen, maar ik zie dat de club met deze groep weer streeft naar continuiteit en vastigheid.”

Van den Boogaart kijkt daarom met vertrouwen naar de toekomst in Rijnsburg en tekende daarom graag bij. Aanstaande zaterdag neemt Rijnsburgse Boys het in een thuisduel op tegen Barendrecht, de oude club van Van den Boogaart.