Pagina's

Grot besluit te vertrekken bij GVVV

Sherwin Grot zal aan het einde van het seizoen vertrekken bij GVVV. De oud-speler van PEC Zwolle is aan zijn eerste seizoen bezig op de blauwe kant van Sportpark Panhuis.

"Bij ons eerste gesprek zei de Technische Commissie dat ik mij moest bewijzen om in aanmerking te komen voor een langere verblijf, aldus Grot tegenover de Veenendaalse Krant. Doordat alle clubs momenteel bezig zijn met versterkingen kies ik nu voor mijzelf en stop ik na dit seizoen bij GVVV. Ik kan simpelweg niet nog langer wachten", legt de aanvaller uit. Ik heb het enorm naar mijn zin en wilde echt graag blijven. Echter kan ik niet het risico lopen dat GVVV niet met mij verder wilt en andere clubs al vol zitten."

Sherwin Grot kwam dit seizoen in zestien competitieduels in actie voor GVVV. De aanvaller wist hierin viermaal het net te vinden.