Pagina's

Winter van Rijnsburgse Boys naar FC Lisse

Kevin Winter maakt aan het einde van het huidige seizoen de overstap van Rijnsburgse Boys naar FC Lisse. Winter is aan zijn vierde seizoen bezig bij Rijnsburgse Boys.

"Tot 2 maanden geleden was de planning om helemaal te stoppen met prestatievoetbal," aldus Winter op de website van Rijnsburgse Boys. "Ik wil nog wél graag blijven voetballen. Ik heb het nu ook gewoon weer heel goed naar mijn zin in Rijnsburg, maar mijn gezinssituatie maakt echter dat ik niet bij Rijnsburgse Boys kan blijven voetballen. Na overleg thuis heb ik besloten om me aan te melden bij FC Lisse met de vraag of ze eventueel nog een plekje zouden hebben in de selectie. 1e of 2e elftal is daarbij voor mij niet belangrijk. Wat meespeelt is dat ik bij Lisse nog steeds veel vrienden heb, ook buiten het voetbal om. Het is lekker dichtbij en bovendien traint Lisse pas om acht uur. Lisse heeft positief gereageerd en als ik nog belangrijk kan zijn voor Lisse, dan zou dat mooi zijn.”

Winter speelde eerder ook voor IJsselmertvogels. Rijnsburgse Boys is bezig met een opmars in de Topklasse Zaterdag en lijkt dit seizoen nog mee te kunnen gaan doen om de hoogste plaatsen.