Pagina's

Snijders (GVVV): "Ik haal mijn gelijk wel"

GVVV-aanvaller Joey Snijders was afgelopen zaterdag de gevierde man in Veenendaal. Snijders had met zijn twee goals een groot aandeel in de 5-0 overwinning op Kozakken Boys. De aanvaller, die na zijn terugkeer in Veenendaal aan zijn tweede seizoen bezig is, nam de eerste en de laatste goal voor zijn rekening. De laatste op aangeven van collega-spits Sherwin Grot.

"Een goede bal van Sherwin," aldus Snijders in het AD. "Ik vond zelf dat ik hem niet goed aannam en ik dacht 'ik schiet hem nu maar binnen'. Ik ben ook geen speler die eerst drie man uitspeelt voor een doelpunt, maar ben een echte combinatiespeler. Ik kreeg alle kans om dat de tweede helft te laten zien toen we meer ruimte kregen."

Ondanks de euforie om het goede spel van Snijders is het ook wel eens anders in Veenendaal. "De ene keer word je als speler verguisd en na zo'n overwinning als vandaag weer de lucht in geprezen. Er was in het begin van het seizoen veel kritiek op mij. Maar mijn gelijk haal ik wel. Uiteindelijk spreken de statistieken en die spreken voor mij. Maar het hele team draait ook steeds beter. We hebben steeds meer verschillende spelers die scoren en we laten bij vlagen gewoon goed voetbal zien."