Pagina's

Laatste seizoen voor Bosschaart bij IJsselmeervogels

Pascal Bosschaart is aan zijn laatste seizoen bezig bij IJsselmeervogels. De oud-prof is teleurgesteld over zijn rol binnen de selectie van de Vogels. Bosschaart is aan zijn tweede seizoen bezig, nadat hij vorig seizoen halverwege aansloot bij de Rooien. Dit seizoen begon hij als aanvoerder onder Dogan Corneille, maar is hij onder Frans Adelaar inmiddels zijn basisplaats kwijt.

"Adelaar wil meer snelheid achterin," aldus Bosschaart tegenover Omroep West. "Ik ben niet meer de snelste, maar ik vind dat ik nog wel een toegevoegde waarde kan zijn. Het gaat me zo wel tegenstaan. Dit wordt in ieder geval mijn laatste seizoen bij IJsselmeervogels. Voorlopig ga ik er niet vanuit dat ik al eerder vertrek. Ik loop namelijk nooit weg van contracten."

IJsselmeervogels won afgelopen weekend met 2-0 van GVVV. Aankomende zaterdag staat het uitduel bij Ajax op het programma voor de ploeg van trainer Frans Adelaar.