Pagina's

Kozakken Boys-doelman Hogedoorn baalt van tegengoals

Kozakken Boys verloor afgelopen zaterdag met 5-0 bij GVVV, en stond daarmee het koploperschap af aan de club uit Veenendaal. In de eerste helft hield Jesper Hogedoorn het doel van Kozakken Boys nog een aantal keer goed leeg, maar in de tweede helft zag hij toch vijf ballen achter hem in het net verdwijnen.

"Vijf tegengoals is voor mij nieuw," aldus Hogedoorn in AD Rivierenland. "Dat heb ik ook bij mijn vorige club XerxesDZB nog nooit meegemaakt. Ik hoop het ook nooit meer mee te maken, want ik word hier een beetje eng van."

Hogedoorn, die aan zijn eerste seizoen bezig is op De Zwaaier, had de nederlaag gedurende de wedstrijd niet aan zien komen. "Ik heb heel lang gedacht dat dit 0-0 zou worden. Van die 1-0 schrok ik ook niet echt, want Kozakken Boys maakt in vrijwel elke wedstrijd wel een doelpunt."

Door de blessure van Gino Mommers, die normaal de bekerwedstrijden keept, zal Jesper Hogedoorn ook morgen en zaterdag een wedstrijd moeten spelen. Morgen wacht in de Omroep Brabant Cup zondaghoofdklasser Dongen, terwijl zaterdag in de districtsbeker tegen Alblasserdam wordt gespeeld.