Pagina's

Ajax versterkt zich met Cakmak

Ajax, dat dit seizoen uitstekend debuteert in de Topklasse Zaterdag, heeft zich tussentijds versterkt met Serhat Cakmak. De 19-jarige spits verkaste deze zomer van de jeugdopleiding van Ajax naar het Turkse Trabzonspor, maar keert nu al teleurgesteld terug uit Turkije.

"Er kwam een nieuwe trainer," aldus Cakmak tegenover Ajax Showtime. "Hij wilde zijn eigen spelers halen. Iedere speler die de vorige trainer had gehaald, moest weg. Mijn contract is ontbonden en nu ben ik 'back at home'."

Cakmak traint vanavond voor de eerste keer mee met de amateurs van Ajax. Uiteindelijk hoopt de aanvaller weer de overstap te kunnen maken naar Jong Ajax. "Ik heb van mijn zaakwaarnemer begrepen dat er nog een afspraak staat met Ajax. Ik wil natuurlijk dolgraag van Ajax Amateurs naar Jong Ajax.