Pagina's

GVVV-aanvaller Snijders lijkt AZ te gaan halen

Joey Snijders viel afgelopen zaterdag in het verloren duel met IJsselmeervogels uit met een bloedende hoofdwond. Na onderzoek lijkt de aanvaller het bekerduel met AZ, van aanstaande woensdag, te gaan halen.

"Ik ben direct naar het ziekenhuis gegaan," aldus Snijders tegenover RTV Utrecht. "Daar zeiden ze dat de wond vijf centimeter diep was. Hij is met zes hechtingen dichtgemaakt. Zondag had ik al geen hoofdpijn meer. Alleen de hechtingen trokken een beetje. Op dit moment ziet het er naar uit dat ik AZ ga halen. Het zou wel balen zijn als ik niet kon spelen. De vorige keer tegen AZ was ik ook geblesseerd, en de thuiswedstrijd tegen ADO heb ik gemist door een schorsing. Ik wil woensdag echt wel spelen."

Het duel tussen GVVV en AZ begint aanstaande woensdag om 20.00 uur op de blauwe zijde van Sportpark Panhuis in Veenendaal.