Pagina's

Spakenburger Kees Tol verwacht spectaculair slot van competitie

Spakenburg won afgelopen zaterdag met 0-3 van Capelle, terwijl het daar vorig seizoen nog met 5-0 onderuit ging. Een van de doelpunten kwam op naam van Kees Tol, die afgelopen zomer overkwam van competitiegenoot Noordwijk. Tol staat inmiddels op veertien doelpunten, maar weet zelf ook dat dit er meer hadden kunnen zijn.

"Het voetballen zelf gaat niet heel slecht vind ik," aldus Tol in AD Amersfoortse Courant. "Tegen Capelle was ik wat ongelukkig, ook door het slechte veld. Een feit is zeker dat ik te weinig scoor, want ik krijg kansen zat. Vorig jaar vlogen ze erin, nu vaak niet. Zorgen maak ik me niet. Ik weet dat de doelpunten vanzelf weer gaan komen. Er komen nog heel wat krakers aan in de competitie. Zo spelen we volgende week thuis tegen Kozakken Boys en krijgen we ook nog IJsselmeervogels op bezoek."

Spakenburg is de drie koplopers tot op een punt genaderd en kan aanstaande zaterdag bij winst op Kozakken Boys de Werkendammers op achterstand zetten.