Pagina's

Rottiné vertrekt bij Rijnsburgse Boys

Ivo Rottiné vertrekt aan het einde van het seizoen bij Rijnsburgse Boys. Eerder speelde Rottiné voor onder meer Spakenburg en Katwijk.

"Ik heb er lang over nagedacht en gesproken, maar ik ben er met Rijnsburgse Boys niet uitgekomen," aldus Rottiné op de site van Rijnsburgse Boys. "Wat daarbij voor mij erg belangrijk is, is dat ik hoogstwaarschijnlijk dichter bij huis wil gaan voetballen. En laten we eerlijk zijn, ik draai bij Rijnsburgse Boys niet mijn beste seizoen. Zowel door blessures en keuzes van de trainer kom ik te weinig aan voetballen toe. Ik probeerde voor mezelf een beeld te krijgen voor de rest van het lopende seizoen en het volgende seizoen, om te kunnen besluiten om te blijven. Daar zijn we dus niet uitgekomen."

Rijnsburgse Boys speelde afgelopen zaterdag de inhaalwedstrijd tegen Barendrecht. De wedstrijd op De Middelmors ging met 0-1 verloren. Aanstaande zaterdag speelt Rijnsburgse Boys een uitwedstrijd bij Ter Leede.