Pagina's

Lanting (Spakenburg) twee duels afwezig door voogdijzaak

Spakenburg zal het de komende twee duels moeten doen zonder Michael Lanting. De middenvelder zit in een voogdijzaak rondom zijn zoon en zal daardoor af moeten reizen naar Aruba.

"Vanaf maandag 29 september zal ik wegens privéomstandigheden twee weken ontbreken bij Spakenburg," aldus Lanting op de site van Spakenburg. "Zoals bekend ben ik verwikkeld in een voogdijzaak om mijn zoon Jeaven en als gevolg hiervan moet ik voor twee weken afreizen naar Aruba. Dit mede naar aanleiding van een uitspraak van de rechter. Ik betreur ten zeerste dat ik de duels tegen Kozakken Boys (uit) en FC Lisse (thuis) zal moeten missen. Maar mijn privéomstandigheden gaan op dit moment voor. Als ik ben teruggekeerd zal ik me weer volledig inzetten voor de club."

Lanting zal zijn rentree in de Topklasse weer kunnen maken op 25 oktober, wanneer Spakenburg een uitwedstrijd speelt bij Sparta Nijkerk. Een weekend daarvoor is hij ook weer inzetbaar wanneer er een inhaalweekend staat gepland. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit weekend gebruikt worden voor een wedstrijd in de districtsbeker.